הממתקים האהובים חוזרים

עפר גדנקן No Comments on הממתקים האהובים חוזרים

הממתקים האהובים של שטראוס חוזרים וכפי שהובטח הייצור הראשון מוקדש לקהילת הצליאק
לאחר שהמפעל בנוף הגליל חזר לפעול, הודיעה החברה שהמוצר הראשון שיימכר יהיה מארז מיוחד של חטיפים ללא גלוטן במהדורה מוגבלת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטראוס מודיעה כי החלה לשווק מארז מיוחד במהדורה מוגבלת לקהילת הצליאק. זאת, לאחר שעם חזרת המפעל לייצור הודיעה החברה על כך שהייצור הראשון במפעל הממתקים של עלית יהיה מוקדש לייצור מוצרים ללא גלוטן.

שטראוס, הפועלת מזה שנים להרחיב את מגוון הפתרונות המותאמים לאוכלוסיות השונות, החליטה על ייצור מיוחד של ממתקים ללא גלוטן, שישווקו במארז מיוחד במהדורה מוגבלת המכילה: פסק זמן ללא גלוטן, כיף כף ללא גלוטן, מקופלת ללא גלוטן.

המארזים זמינים לרכישה ולראשונה, על מנת להנגיש את המוצרים לצרכנים הרגישים לגלוטן, יהיה ניתן לרכוש אותם בפלטפורמות האונליין: let's giftit – ישירות לבית הצרכנים ובחנויות מתמחות – פינוקיצ'ן, TENJOY, הפי גלוטי, גולוטן וסופר ללא גלוטן.  – https://letsgiftit.co.il/ ובחנויות ייעודיות ברחבי הארץ.

מוצרים נוספים ניתן למצוא בכלל נקודות המכירה ברחבי הארץ: שוקולד פרה חלב  פצפוצי אורז, שוקולד פרה חלב עם סוכריות קופצות ואפיפיות ללא גלוטן.  

כידוע, ייצור מוצרים ללא גלוטן מתקיים אחת לשנה, לקראת חג הפסח. אולם לאור אילוצי הייצור להחזרת כלל מוצרי עלית, לא יתקיים ייצור ללא גלוטן נוסף עד פסח  תשפ"ד – 2024.  

בחברה מדגישים כי לאור התאמות ושינויים שנעשו במפעל השוקולד המחודש, יש לשים לב לשינויים האלרגניים המופיעים על גבי האריזות. במקביל מדגישים כי החברה פועלת במטרה לאתר פתרונות שיתנו מענה לצרכים של קהילת האלרגיים בעתיד.

במיוחד יש לשים לב לשינויים שיש בתיבת האלרגנים של חטיף 'מקופלת' שהיה עד כה עם אלרגן חלב בלבד.

מנכ"לית חטיבת הממתקים, טל בן פורת: "פעלנו בחודשים האחרונים כדי להבטיח שנחזור לייצר במפעל שסטנדרט האיכות ובטיחות המזון שלו גבוה במיוחד . אנחנו שמחים להציע את מוצרי השוקולד שלנו  קודם כל לקהילת הצליאק. קו הייצור הראשון הוקדש במיוחד למוצרים ללא גלוטן. הקשר החזק וארוך השנים שלנו עם קהלים וקהילות ייחודיות, ובמרכזן עמותת הצליאק, הוביל אותנו להחלטה החשובה הזאת, וזה מהווה מניע תמידי לחדש ולהגדיל את ההיצע שלנו לכלל הציבור, ולאוכלוסיות רגישות. אנחנו מזמינים את חברי הקהילה לרכוש את המארזים במקומות הייעודיים , ומבטיחים כי נמשיך לחדש ולעדכן את מגוון המוצרים ללא גלוטן בעתיד ".

דן סולומון, מנכ"ל ארגון זכויות הצליאק ע"ר: "אני שמח ומתרגש שחברת שטראוס נעתרה לבקשתנו לייצר קודם כל את הממתקים האהובים ללא גלוטן, גם ממתקים שלא ניתן להשיג כל השנה. ארגון זכויות הצליאק ע"ר וקבוצת שטראוס עובדים בשיתוף פעולה פורה ומוצלח מזה שנים רבות, וכך היה גם בתקופה האחרונה עם הורדת הממתקים מהמדפים. חברת שטראוס נמצאת איתנו בקשר לאורך כל התקופה ויידעה ועדכנה את הקהילה, עם השינויים. אנו מוקירים תודה לחברת שטראוס שמקדישה את קו המוצרים הראשון למוצרים ללא גלוטן, כחלק משיתוף הפעולה ארוך השנים וההתחשבות שלה בקהילת הצליאק״



0 תגובות